جستجو
 

    
 

 

 پشتیبانی در یک نگاه

با سپاس از این که خدمات آریاآنلاین را انتخواب کرده اید ، واحد پشتیبانی اینترنت پرسرعت آریاآنلاین به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز می باشد ، بی گمان ، پس از تماس شما با واحد پشتیبانی، کارشناسان این بخش که از زبده‌ترین و کارآزموده‌ترین کارشناسان و متخصصان هستند، تمام تلاش خود را برای برطرف ساختن سریع و پاسخ به موقع به مشکلات شما انجام خواهند داد.

 

پشتیبانی تحت وب ‌:
كاربران میتوانند از نشانی پست الكترونیكی support@ariaonline.co سوالات و مشكلات فنی خود را برای كارشناسان بخش پشتیبانی ارسال كرده و در اسرع وقت پاسخ سوال خود را دریافت كنند. در این بخش سعی شده به آن دسته از خدماتی که مشتری، تاکنون حضوری، دریافت می‌كرده، غیر حضوری پاسخ داده شود.


  پشتیبانی آنلاین :

كاربران میتوانند در صورت آنلاین بودن کارشناسان بخش پشتیبانی آنلاین مشکلات خود را مطرح کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ سوال خود را دریافت نمایند و مشکلات خود را بر طرف نمایند.


  پشتیبانی تلفنی :
كاربران محترم می‌توانند از خدمات پشتیبانی 24 ساعته كارشناسان مجرب و متخصص شبکه سراسری آریا آنلاین ، در هر ساعت از شبانه روز استفاده كنند ، كاربران باید برای استفاده از این خدمات در ساعات اداری ( 9 الی 17 ، به غیر از روزهای تعطیل ) با شماره تلفن  و در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل با شماره تلفن  تماس حاصل نمایند.


  پشتیبانی اینترنتی  :

به آدرس ایمیل support@ariaonline.co ایمیل ارسال کنید و مشکل و مشخصات کامل خود و شناسه کاربری را در ایمیل اعلام نمایید ، تا در کمترین زمان ممکن همکاران ما پاسخگوی شما باشند .

  پشتیبانی حضوری :

در صورت عدم رفع مشکل به صورت تلفنی واحد پشتیبانی فنی آماده رفع مشکلات موردی مشترک به صورت مراجعه حضوری در محل است. پرسنل مجرب و متخصص بخش پشتیبانی شبكه سراسری آریاآنلاین  در راستای مشتری مداری و ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان گرامی همه روزه به غیر از روزهای تعطیل تا ساعت 16آماده ارائه خدمات حضوری هستند.
چنانچه مایل هستید مشکل شما از طریق مراجعه حضوری حل شود، می‌توانید از طریق تماس با شماره  درخواست خود را به بخش پشتیبانی آریاآنلاین ارایه دهید. بخش پشتیبانی حضوری آریاآنلاین به محض دریافت تقاضای مشتریان بلافاصله برای برطرف کردن مشکل به محل مراجعه خواهند کرد. چنانچه مشکل ایجاد شده به دلیل نقص در خدمات آریاآنلاین باشد، هزینه‌ی برطرف ساختن این مشکل بر عهده آریاآنلاین و در غیر این صورت هزینه‌ی ارایه‌ی خدمات تکمیلی بر عهده مشتری خواهد بود.

    
 

                 شرکت آریاآنلاین،نماینده شرکت پیشگامان دارای مجوز دارای مجوز FCP به شماره ۱۷-۹۴-۱۰۰ در تاریخ ۹۴/۸/۱۰ از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی


         © 2008 ، تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آریاآنلاین میباشد

    
طراحی سایت توسط وبکده