جستجو

 

پشتیبانی تحت وب ‌:
كاربران میتوانند از نشانی پست الكترونیكی support@ariaonline.co سوالات و مشكلات فنی خود را برای كارشناسان بخش پشتیبانی ارسال كرده و در اسرع وقت پاسخ سوال خود را دریافت كنند. در این بخش سعی شده به آن دسته از خدماتی که مشتری، تاکنون حضوری، دریافت می‌كرده، غیر حضوری پاسخ داده شود. همچنین جهت سهولت در انجام کار ، شما می توانید با پر کردن فرم روبرو سوالات و مشکلات فنی خود را ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت نمایید .

 

پشتیبانی آنلاین :

كاربران میتوانند در صورت آنلاین بودن کارشناسان بخش پشتیبانی آنلاین مشکلات خود را مطرح کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ سوال خود را دریافت نمایند و مشکلات خود را بر طرف نمایند.

 

پشتیبانی تلفنی :

كاربران باید برای استفاده از این خدمت در ساعات اداری (8 تا 16:30 ،به غیر از روزهای تعطیل) با شماره تلفن (44080772) تماس بگیرند ونسبت به طرح نظر یا انتقادات خود اقدام فرمائید. کارشناسان ما آماده رفع هرگونه مشکل در زمینه خدمات شرکت آریاآنلاین می باشند .


پشتیبانی حضوری :
در صورت عدم رفع مشکل به صورت تلفنی واحد پشتیبانی فنی آماده رفع مشکلات موردی مشترک به صورت مراجعه حضوری در محل است. پرسنل مجرب و متخصص بخش پشتیبانی حضوری شبكه سراسری آریا آنلاین  در راستای مشتری مداری و ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان گرامی همه روزه تا به غیر از روزهای تعطیل تا ساعت 16 آماده ارائه خدمات حضوری هستند.

 

 

فرم صدای مشتری
نام : *
نام خانوادگی: *
آدرس ایمیل :
تلفن :
موضوع : *
متن پیام : *
 

                 شرکت آریاآنلاین،نماینده شرکت پیشگامان دارای مجوز دارای مجوز FCP به شماره ۱۷-۹۴-۱۰۰ در تاریخ ۹۴/۸/۱۰ از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی


         © 2008 ، تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آریاآنلاین میباشد

    
طراحی سایت توسط وبکده