جستجو

 

 
1)
خط تلفن بوق آزاد ندارد.
مودم ADSL را از مدار خارج کنید. خط تلفن را چک کنید در صورتی که بوق آزاد شنیده نمی شود با خرابی تلفن ( 17 ) تماس بگیرید و خرابی تلفن خود را ثبت کنید.
اگر خط تلفن بوق داشت، کابل تلفن را به پورت Line اسپیلیتر وصل کنید و کابل گوشی تلفن را به پورت Phone اسپیلیتر و کابل مودم را به پورت Modem یا ADSL یا DSL اسپیلیتر وصل کنید و اگر بوق آزاد شنیده نشد اسپیلیتر را تعویض نمائید.

2)
چراغ لینک (Link یا ADSL یا Status) مودم چشمک زن است. چراغ لینک (Link یا ADSL یا Status) خاموش است.
این مشکل به علت برقرار نشدن ارتباط فیزیکی بوجود می آید. ابتدا بررسی کنید که خط تلفن بوق آزاد داشته باشد، تمام کابل ها و سوکت ها و سیم های ارتباطی چک شود. برای بر طرف کردن این مشکل، گوشی تلفن، فکس، Caller ID را جدا کنید و مودم را مستقیم به خط تلفن وصل کنید.در صورتی که لینک باز هم ثابت یا روشن نشد با پشتیبانی تماس بگیرید.


3)
علامت ضربدر قرمز رنگ برروی Connection مشاهده می شود.
کابل شبکه بصورت فیزیکی قطع شده است، کابل متصل به مودم و کارت شبکه، سوکت پشت کامپیوتر و مودم را بررسی کنید و اگر مودم بصورت USB به کامپیوتر متصل است، مودم را یک بار خاموش یا روشن نمائید یا جای پورت USB پشت کامپیوتر را عوض کنید

4)
چراغ لینک (Link یا ADSL یا Status) مودم هنگامی که با تلفن صحبت می کنم، ثابت است ولی به محض قطع کردن تلفن چراغ مودم چشمک زن می شود.
ممکن است که پریز تلفن شما مجهز به ضد برق باشد.بنابراین از وجود ضدبرق بر روی پریز ها اطمینان حاصل کنید و در صورت وجود ضد برق آن را از مدار خارج کنید. (مطمئن شوید که دوشاخه ضد برق در مدار تلفن وجود نداشته باشد)

5)
تمام چراغ های مودم به جز چراغ Power خاموش است.
تمام کابل هایی که به مودم وصل شده است را چک نمائید و در صورت عدم رفع مشکل مودم را از برق خارج کنید. حداقل 5 دقیقه مودم را خاموش نگه داشته و مجددا روشن کنید. (در زمان نوسان برق حتما مودم خاموش باشد) در صورتی که مشکل حل نشد با پشتیبانی تماس بگیرید.

6)
نحوه اتصال مودم ADSL به کامپیوتر چگونه است.
با توجه به نوع مودم، اتصال مودم می تواند از طریق پورتهای USB و Ethernet و یا هر دو شکل باشد. مودم هایی که دارای پورت Ethernet هستند، قابلیت اتصال به سوییچ یا شبکه را دارند. جنانچه اتصال مودم به کامپیوتر از طریق USB برقرار شود حتما باید درایور مربوط به مودم را روی کامپیوتر نصب کرد.

7)
اسپیلیتر چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد.
اسپیلیتر وسیله ای می باشد برای جدا کردن Voice از Data. از نظر فیزیکی قطعه ای می باشد که دارای یک پورت ورودی برای خط تلفن و دو خروجی که یکی به مودم و دیگری به گوشی تلفن وصل می شود. همانطور که می دانید یکی از مزایای سرویس ADSL استفاده همزمان از اینترنت و تلفن است. برای جلوگیری از اختلال در دو سرویس (تلفن و اینترنت) نباید از دستگاههای دیگری مثل (تلفن بیسیم و فکس وصفر بند و Caller ID) استفاده کرد.

8)هنگام اتصال به اینترنت از طریق کانکشن PPPOE خطای 907 مشاهده می شود.
خطای 907 به معنای اشتباه بودن رمز عبور سرویس می باشد. با وارد کردن رمز صحیح این مشکل بر طرف می شود.

9) هنگام اتصال به اینترنت از طریق کانکشن PPPOE خطای 900 مشاهده می شود.
خطای 900 به معنای اشتباه بودن Username سرویس می باشد. با وارد کردن Username صحیح این مشکل بر طرف می شود

10) هنگام اتصال به اینترنت از طریق کانکشن PPPOE خطای 906 مشاهده می شود.
خطای 906 به معنای به پایان رسیدن اعتبار کاربر می باشد. برای حل این مشکل با بخش فروش تماس بگیرید.

11)
هنگام اتصال به اینترنت از طریق کانکشن PPPOE خطای 905 مشاهده می شود.
خطای 905 به معنای به پایان تاریخ شارژ سرویس می باشد. برای حل این مشکل با بخش فروش تماس بگیرید.

12)
هنگام اتصال به اینترنت از طریق کانکشن PPPOE خطای 678 مشاهده می شود.
ابتدا مطمئن شوید چراغ لینک مودم ثابت می باشد.سپس از برقراری صحیح ارتباط فیزیکی مودم با کامپیوتر مطمئن شوید.در مرحله بعد تنظیمات مودم تنظیمات مربوط به VPI و VCI چک شود. در صورت حل نشدن مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید.

13) هنگام اتصال به اینترنت از طریق کانکشن PPPOE خطای 769 مشاهده می شود.
ابتدا مطمئن شوید چراغ لینک مودم ثابت می باشد.سپس از برقراری صحیح ارتباط فیزیکی مودم با کامپیوتر مطمئن شوید.در مرحله بعد تنظیمات مودم تنظیمات مربوط به VPI و VCI چک شود. در صورت حل نشدن مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید.

 

                 شرکت آریاآنلاین،نماینده شرکت پیشگامان دارای مجوز دارای مجوز FCP به شماره ۱۷-۹۴-۱۰۰ در تاریخ ۹۴/۸/۱۰ از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی


         © 2008 ، تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آریاآنلاین میباشد

    
طراحی سایت توسط وبکده