جستجو

شبكه سراسری آریا آنلاین به عنوان یكی از شركت های پیشرو در ارائه خدمات و سرویس های فناوری اطلاعات و ارتباطات، با بهره گیری از بهترین و برترین كارشناسان متخصصان این حوزه، هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات و نیازهای مشتریان و كاربران انواع سرویسها و محصولات آن شركت می باشد.

پشتیبانی تحت وب

كاربران میتوانند از نشانی پست الكترونیكی( support@ariaonline.co ) سوالات و مشكلات فنی خود را برای كارشناسان بخش پشتیبانی ارسال كرده و در اسرع وقت پاسخ سوال خود را دریافت كنند. در این بخش سعی شده به آن دسته از خدماتی که مشتری، تاکنون حضوری، دریافت می‌كرده، غیر حضوری پاسخ داده شود.

پشتیبانی آنلاین

كاربران میتوانند  در صورت آنلاین بودن کارشناسان بخش پشتیبانی مشکلات خود را مطرح کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ سوال خود را دریافت نمایند و مشکلات خود را بر طرف نمایند ، ( پشتیبانی آنلاین )

پشتیبانی تلفنی

كاربران محترم می‌توانند از خدمات پشتیبانی 24 ساعته كارشناسان مجرب و متخصص شبکه سراسری آریا آنلاین ، در هر ساعت از شبانه روز استفاده كنند.

برای استفاده از این خدمات در ساعات اداری ( 9 الی 17 ، به غیر از روزهای تعطیل ) با شماره تلفن  و در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل با شماره تلفن  تماس حاصل نمایند.

  پشتیبانی حضوری

در صورت عدم رفع مشکل به صورت تلفنی واحد پشتیبانی فنی آماده رفع مشکلات موردی مشترک به صورت مراجعه حضوری در محل است. پرسنل مجرب و متخصص بخش پشتیبانی حضوری شبكه سراسری آریا آنلاین  در راستای مشتری مداری و ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان گرامی همه روزه به غیر از روزهای تعطیل تا ساعت 16 آماده ارائه خدمات حضوری به شما مشترکین گرامی هستند.

حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات

 

 مشترک گرامی؛ شبکه سراسری آریا آنلاین  با هدف " آریا آنلاین برای همه" فعالیت خود را آغاز کرده و درصدد است با ارائه خدمات مطلوب و پشتیبانی مناسب سرویس‌ها، کیفیت خدمات ارائه شده و رضایت مشترکین را افزایش دهد. به همین منظور و در راستای تحقق این اهداف، به عنوان یکی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت، از شش ماه دوم سال 1389 اقدام به ایجاد واحد Customer care نموده است. با توجه به نقش انکارناپذیر رضایت مشتری در کلیه بازارهای جهانی، این واحد در کلیه شرکت‌های معتبر دنیا جهت رفع نیازهای مشترکین و برقراری ارتباط و هماهنگی آنها با شرکت وجود داشته گرچه در کشور ما به درستی شناخته نشده است. در واقع این واحد به عنوان نماینده مشترکین عمل کرده و بر کلیه مراحل فرآیند ارائه خدمات نظارت دارد.

از همان لحظه ابتدایی بوجود آمدن مشکل احتمالی برای مشترک، فعالیت بخش حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات آغاز می‌شود و تا کسب رضایت کامل مشترک ادامه دارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل در روند ارائه خدمات، وارد عمل شده و موانع موجود برای تحقق این امر را از میان بردارد. این واحد ملزم به پیگیری هرگونه شکایت و انتقاد در هنگام بروز مشکلات بوده، اگر در هر مرحله از روابط میان مشترک و شرکت خللی ایجاد شود، این بخش با توجه به حقوق قانونی مشترکین و در چارچوب قراردادهای خود اقدام نموده و بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد تا تمامی مشترکین بتوانند سرعت و کیفیت بالای سرویس‌های آریا آنلاین را تجربه کنند .

ساعت كار شنبه تا چهارشنبه، 9 تا 16:30 و روزهای پنج شنبه 9 تا 13 می باشد.

 

    راه‌ های ارتباطی با حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات

 

  -1برای ثبت شکایت ، انتقادات و پیشنهادات بر روی وب سایت شرکت آریا آنلاین و پیگیری آن از لینک روبرو استفاده نمایید انتقادات و پیشنهادات

  -2تماس تلفنی با کارشناسان بخش فروش به شماره  
  
-3 ارسال فکس به شماره  
 
-4ارسال E-mail به یکی از نشانی‌هایsupport@ariaonline.co         info@ariaonline.co

 

                 شرکت آریاآنلاین،نماینده شرکت پیشگامان دارای مجوز دارای مجوز FCP به شماره ۱۷-۹۴-۱۰۰ در تاریخ ۹۴/۸/۱۰ از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی


         © 2008 ، تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آریاآنلاین میباشد

    
طراحی سایت توسط وبکده